Secawan Koko Kehidupan
Browsing Category

Kehidupan

Kenapa Anda Tidak Ada Motivasi?

Apa yang memberikan kita motivasi?Kenapa motivasi itu perlu?Ataupun sebenarnya kita cakap je perlu tapi itu sebenarnya alasan?Perasan tak kadang kala kita tak perlu buat apa-apa pun tapi hanya "mula" dan dalam masa sepuluh…

10 Perkara Tentang Kehidupan

Hidup. Apa yang kita perlu tahu tentang hidup?Dalam post ini saya kongsi 10 perkara yang anda perlu tahu tentang kehidupan ini.Cuba tengok. Setuju tak dengan poin-poin yang saya berikan di bawah?1. Anda kena sedar tidak siapa…

Anda Rasa Nak Bunuh Diri?

Pernah tak ada perasaan nak bunuh diri?Macam rasa dunia ni dah cukup menghukum diri. Macam rasa cukuplah apa yang dunia bagi selama ni.Kadang-kadang nak tamatkan hidup ni bukan pasal ada apa-apa pun tapi sebab teringin rasa nak…

Pernah Dengar Lelaki “Alpha”?

Terdapat satu epidemik yang sedang berlaku di antara kita. Ia macam satu kesakitan, satu kemerosotan kelakian kita, yang menghancurkan semangat kita. Pegebirian seorang lelaki adalah sesuatu yang benar-benar berlaku. Sebabnya masih…