5 Stroller Murah Yang Boleh Anda Beli Hari Ini Juga

Stroller murah semakin lama semakin banyak dicari.

Mana nak cari stroller murah dan kemudiannya dapatkannya? Kita tengok apa yang ada di Lazada ya.

Dalam post ni jom tengok 5 stroller dengan harga yang ok lah jugak.

Sweet Heart Paris Aluminium 2IN1 Stroller + Rocker Cradle ST230 (Red) Bundle with Mosquito Net

Harga: RM199

Ini perincian pendeknya:

Direka untuk bayi baru lahir 3.0kg dan seterusnya, sehingga 18kg, kira-kira 3 tahun.
Stroller 2 in 1 ini bersesuaian dengan bayi dan kelihatan moden dan bergaya. Digunakan sebagai buaian goyang
Backrest membolehkan pelarasan tiga posisi untuk memberikan keselesaan ketika bayi duduk, berbaring dan tidur.
Brek dipasang pada kedua-dua roda depan dan roda belakang untuk keselamatan yang dipertingkatkan.
Kerusi itu mewah dan selesa. Dan juga boleh berlepas untuk mencuci.
Kanopi bertingkat 3-peringkat untuk liputan matahari maksimum. Bercampur dengan nyamuk bersih.
Reka bentuk yang kompak, tangkas, tunggal satu daripada kereta dorong ini boleh dengan mudah dilipat, menjadikannya mudah untuk disimpan.
Bar pemegang boleh laras untuk menghadapi bayi. Pemegang boleh balik, mudah untuk menghadapi ibu dan menjaga bayi.

Jom kita tengok stroller murah kedua saya jumpa di Lazada.

Sweet Cherry LC200 Tulsa Jogger (Red)

Harga: RM179

Apa deskripsi untuknya?

Sesuai dari bayi baru lahir hingga 4 tahun
Backstage laras pelbagai kedudukan
Roda putar depan boleh dikunci
Mekanisme lipat mudah
Keranjang belanja yang mudah diakses

Yang ketiga ini pula dari brand OSUKI. Nampak premium.

OSUKI Japan Quality Flexi Foldable Baby Stroller (Front/Back Facing)

Harga: RM227.50

Ini yang tertulis tentangnya:

Kereta bayi empat roda yang mengagumkan dengan pelbagai fungsi.
Fungsi: boleh dilipat boleh dibaringkan, anda boleh mengambilnya di pesawat, acara, pusat perbelanjaan, taman permainan, piknik dan struktur cahaya.
Perlindungan sempurna untuk keselamatan bayi.
Warna yang menakjubkan dengan Beban untuk 50kgs
Umur yang diguna pakai: 0 bulan atau lebih bayi
Reka bentuk yang kukuh dan tahan lama dan mengendalikan pemegang mudah alih.
Reka bentuk yang menarik dengan mengendalikan yang kuat dan inovasi yang mengagumkan.

Sweet Heart Paris ST50 Stroller (Black) with 8pcs Wheels and Reversible Handlebar

Harga: RM159

8 roda dengan 6.5 inci
Brek roda belakang
Reka Bentuk Kuat Dan Tahan Lama
Dua-Cara menghadapi bar sisi boleh diterbalikkan
Carry handle untuk mudah dibawa
Roda berputar depan, boleh dikunci

Dan akhir sekali, anda boleh dapatkan yang ini.

Aldo Compatto Compact Baby Stroller Cabin Size – Red

Harga: RM399

Lipat ke dalam saiz kecil (saiz kabin) untuk memudahkan perjalanan dan penjimatan ruang.
Lipat padat, saiz kabin Penerbangan diluluskan.
Penggantungan 4 roda dengan sistem anti goyangan.
Sistem “pemacu lembut” eksklusif: tidak perlu mengunci roda putar depan, walaupun di medan kasar.
Lipat, membuka dan memandu, semua satu tangan.
Backrest yang boleh dirawat, kain yang boleh ditanggalkan dan dicuci.
Berat bulu (hanya 5.8 kg); datang dengan tali bahu.
Aldo kompatto sesuai dari bayi baru lahir hingga 15kg (4 ++).

Ini hanyalah senarai pendek yang saya cari-cari.

Bukan tu je yang ada. Ada banyak lagi.Mana satu stroller murah yang menjadi pilihan anda?



Diterbitkan oleh

Abdul Rahman

Seorang penulis, pembaca, programmer dan macam-macam lagi.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *