17 Gambar Ofis Angkasa Lepas Apple

Pernah tengok Star Trek? Sekarang Apple pun ingin pergi ke arah tu. Tengok rendering terbaru ofis Apple ini. Saya pasti anda setuju ia sesuatu yang AWESOME. Terbaca bahawa ofis ini akan dibina di Cuptertino, California. Ia adalah seluas 178 ekar dengan 2.8 juta kaki persegi, auditorium dengan 1000 tempat duduk (tapi rasanya tak muat untuk semua Apple fans kan?), 300 ribu kaki persegi fasiliti R&D dan ianya berbentuk seperti UFO.

Lihat sendiri:

Bila la nak tengok syarikat di Malaysia dengan kehebatan macam ni… 🙁

Diterbitkan oleh

Abdul Rahman

Seorang penulis, pembaca, programmer dan macam-macam lagi.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *