Senaman Yang Boleh Buat Di Depan TV

Apa senaman yang boleh buat depan TV?

Tak payah gerak di mana-mana. Buat sahaja bila iklan datang. Apa senaman yang boleh buat macam tu? Di bawah ini saya senaraikan lima senaman yang boleh anda buat.

senam-depan-tv
Maksimakan penggunaan masa anda.

1. Angkat Kaki Anda

Sambung membaca Senaman Yang Boleh Buat Di Depan TV

Ini Dia 18 Senaman Untuk Sihatkan Badan Kita

senaman-sihatkan-badan

Lagi banyak senaman menyihatkan badan untuk anda hari ini!

Sebelum ini saya pernah berkongsikan senamansenaman yang menyihatkan badan.

Hari ini kita akan tengok lagi beberapa senaman lain yang boleh anda buat tanpa perlu menggunakan peralatan yang mahal dan kebanyakannya hanya perlu menggunakan badan sahaja.

Sambung membaca Ini Dia 18 Senaman Untuk Sihatkan Badan Kita

Ini Cara Hilangkan Jerawat

Kalau anda seorang pemakan makanan yang sihat, apa yang anda boleh buat untuk hilangkan jerawat?

Ya… cara hilangkan jerawat yang dibenci tu.

Anda sudah mencuba pelbagai cara tapi malangnya cara-cara tersebut tidak membantu untuk menghilangkan jerawat.

Geram kan? Sepatutnya tak muncul pun di muka kerana (orang kata) makanan semua dijamin berkhasiat untuk badan.

Saya cari-cari bahan menarik untuk dibaca mengenai topik cara hilangkan jerawat dan saya terjumpa satu artikel yang menarik.

Sambung membaca Ini Cara Hilangkan Jerawat

10 Manfaat Bersenam Yang Tak Ramai Yang Sangka

Sebenarnya kan… ada banyak manfaat bersenam ni. Cuba anda tengok senarai saya buat ni. Jangan gelak ye.

1. Senang Tarik Perhatian (Laki Ataupun Perempuan)

Apa yang perempuan suka? Laki yang tough. Macho. Sado. Itu yang perempuan suka. Takdelah tahap sampai gigit bibir macam cerita omputeh, tapi faham-faham je lah kan? Hihi.

Perempuan kalau bersenam sihat berketul-ketul pun lelaki suka. Tapi janganlah lebih-lebih sangat Bentuk biar cukup-cukup gitu.

2. Dapat Rasa Perut Berketul-ketul

Sambung membaca 10 Manfaat Bersenam Yang Tak Ramai Yang Sangka

Petua Kuruskan Badan Termudah

Ini mungkin petua kuruskan badan yang paling anda tidak jangka.

Tidak ada magik, tidak ada benda khurafat yang anda perlu buat.

Petua yang saya nak berikan kepada anda ialah petua yang membolehkan anda membuat ton badan yang menarik dan lemak-lemak anda terbakar.

Pada awalnya anda hanya memerlukan 10 minit. Setelah anda sesuaikan diri, anda boleh tingkatkan lagi masa yang anda gunakan sehingga ke 30-minit akhirnya.

Naikkan sedikit demi sedikit. Tak perlu paksa diri anda sangat-sangat.

Sambung membaca Petua Kuruskan Badan Termudah